TP

Jag ber tusen gånger om ursäkt för förra inlägget! Så många stavfel, så många stavfel. Visst jag är expert på stavfel, särskrivningar och diverse. Men så illa att jag skriver att med ett t*  Hm? Knäppt!...

Idag har jag haft English C presentation, så bra kanske det inte gick men det är så himla över att jag bara vill gråta av lycka! Nu vill jag bara sova och gräva ner mig i "six feet under" Men icke! Här behövs filosofi skrivas och terori pluggas.. Majskrok också!

För övrigt är jag sjukt pepp på att ha en tvättäkta spelkväll! Jag vill spela TP, med andra ord, Mario cart, bingolotto m.m m.m m.m.

Overandout-

Kommentarer
Postat av: klara

Spelkväll låter kul, dra ihop ett gäng i helgen kanske! :)

2010-05-10 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0