Just detta nu...

Just nu (vi bortser då från det faktum att jag faktiskt uppdaterar bloggen) så ligger jag utslagen på min säng och dör! Jag har inte mått så dåligt på mycket, mycket länge! Och nu räknar jag inte med alla själv förvållande ggr!
Men mitt huvud dör, min mage ger ifrån sig ett gurglande ljud som tyder på att även den lider, samt att jag har en irriterande liten grej i ögat som ligger och skaver!
Jag vill ligga och kolla på film!, men det pallar jag inte att göra i ordning då min andra dator är för seg och den här för kass för att palla det! Detta för mig in på en annan tanke/önskan!! Jag behöver en ny dator! Jag behöver en så himlars mycket!, jag vill ha en Mac Pro, så om någon (host* host* mina föräldrar) vill ge mig en i studentpresent,, just feel free! :D
Nu ska jag dö lite mer och kanske sova!
overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0