Det finns ingen passande rubrik för känslor som dessa!

Jag kom hem efter den "sista" dagen på gymnasiet idag! Ska till skolan en sväng på måndag för att få ett betyg, men det är det sista som görs på gymnasiet! Jag känner för att gråta, skratta, skrika, det är så många tankar och känslor som går runt, runt ,runt att jag inte vet vad! Jag är glad att sluta, åka till England och så! Men samtidigt lämnar jag en sådan bra klass att jag vet att den inte kommer gå att ersätta!
För övrigt har dagen varit bra! Jag har kammat hem två nya betyg, fått min kokbok, besked från England och så har jag ny musik i Podden :D Nu ska jag bara vinna klasskampen med mina älskade Ku3:or och ta lite studenten!

Det här är inte slutet, utan en jättebra början på något roligt! Det hoppas jag i alla fall :D

PS! Studentfesten igår var skitrolig, idag var det lite halvroligt kanske :P

Kommentarer
Postat av: sofia

"åååh, ett underbart slut!"

"nej sophie.... det här är bara början..."

(anastacia)

hihihihihihihihihihihiihihhihihihihihihih

2010-05-28 @ 10:05:39
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej älskling, behöver en uppdatering. Hur gick det med England? Vad önskas i studentpresent? Behöver väl inte fråga hur det är men Saknar dig ! <3<3

2010-06-03 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0