Vissa gillar att skriva.

Vissa gillar att sjunga, andra att fotografera.
Vissa springer maraton, andra tar bara en kvällspromenad.
Vissa spelar instrument, andra är duktiga på att måla.
Jag får ro av att skriva. 
Skriva dikter, berättelser, dagböcker eller bara ett blogginlägg lite då och då.

Vissa gillar att skriva...



Idag har jag fått tillbaka ett prov. Det blev ett VG! :D Fick 19.5 då MVG var 20.. Surt i början!, men vad fan!! Det var ett halft poäng i från. Det ska man vara nöjd med :)
Sedan pratade jag lite med min handledare.. Min bok blir nog bra till slut. (kanske) Sedan kom jag försent till filosofin. Det var inte så bra!
Sedan gick jag, jojo och fiia till Nordells. Där beställde jag en macka..

" Ja?"
"Ja, hej. Jag skulle vilja ha en Roffe's rågmacka"

Haha,, nu i efterhand låter det så himla dumt!! Men vad skulle jag säga då? Den hette ju så :P

Nu ska jag dock skriva.. (Engelskan...............)

Overandout-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0