England here I come!

Det har varit än bra dag. Inte jättebra men i alla fall helt OK!
Var i skolan som alla andra dagar, fick G på Nuko provet, fick skrattanfall på filosofin, störde mig på folk som springer konstigt och upptäckte att jag gillar lyrik.

Efter skolan gick jag och min kära mor på sunday där vi tillbringade 45 minuter med att fika. Sedan begav vi oss vidare för lite fönstershopping. Vi hamnade på lindex, vi hamnade på Bokia där jag letade efter en lyrik-bok. Jag fann ingen.
Sedan, tillsist, hamnade vi på nöjesbutiken där jag lånade "My sister's keeper"

Jag kollade på filmen två ggr! Och det säger jag! Jag har aldrigt varit så uppriven och gråtit sådana mängder i hela mitt liv (inte till en film i alla fall)

Inte ens då;

  • Jack sjönk till botten och lämnade Rose på en dörr.
  • Mofasa blir nertrampad av 100-tals gnur.
  • Dambledor dör i Harry Potter.
  • Killen i "En djävulsk romans" dör för flickan han älskar.
  • När Daniel får en stroke i "Så som i himlen"
  • Edward lämnar Bella för hennes eget bästa.
Det här var antingen den bästa och mest sorgsna filmen jag sett. Eller så är jag bara känslomässigt rubbad!

För att lämna min psykiska ostabillitet för känslomässiga filmer och gå vidare...
Det bästa, mest vuxna jag hitills gjort i mitt liv har skett idag. Idag tog jag steget ut i världen! Så känns det i alla fall!
Idag skickade jag in pengarna till STS! Så nästa år vid den här tiden, sitter jag förmodligen i mitt efterlängtade England och bara njuter och längtar till mitt fina Sverige.
Men jag ska längta och det kanske blir jobbigt och tråkigt. Men vet ni? Gjort är gjort! Och nu är jag på väg!

OBS! Jag kanske har ordnat sommarjobb också :D

Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0