Ska bli galen och klippa lugg!

Vaknade i morse och insåg att mitt hår inte duger till något! Det är fult, men istället för min första instint som sa "Klipp av allt och spara lite snelugg" så har jag bestämt mig (jag bestämmer mig aldrig, bara velar) för att klippa en lugg! En rak lugg.. Jag kommer säkert ångra det som tusan efteråt, men det är nog bättre än att jag gör något drastiskt, som att färga det knallrött eller bara klippa va mig allt (som tidigare skett)

Dessutom har min dag, förutom min hårkatastrof(?) vart ganska knäpp, alldeles för lång. Typ 27 timmar istället för 24!
Först låg jag vaken skit-länge igårnatt, när jag väl vakna var det till panik! Trodde jag missat en körlektion, men det hade jag inte! Däremot skulle jag till jobbet, vilket jag efter en macka och vatten drog till!
Efter jobbet (som varade i tre timmar) ringde jag mamma, hon och mormor skulle till Challa inom loppet av 15 minuter. Jag ville med, så det var bara att börja trampa om jag skulle hinna!
Kom hem --> Mormor kom samtidigt-->Min hals dog av uttmatning--> Vi åkte--> Köpte onödiga grejer--> Åkte hem
När jag kom hem upptäckte jag att Britterna inte skulle ringa (DAMN) Sedan var vi och handlade, lagade mat och åt mat!
PLÖTSLIGT! Nya Britter har kontaktat mig (orkar inte) så jag loggade in på Fejjan (inget händer, men dock så roligt) Nu ska jag sova för i morgon ska jag packa, köpa jeans, köra bil och plugga !

GO CRAZY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0