Sjung om studentens lyckliga dag!!!

Jag kan inte fatta att jag tar studenten nästa vecka!! Jag började ettan och var världens mupp! Pratade inte med halva klassen, var små rädd för alla på skolan, stavade som en kratta! Slutade ettan, åkte till strömstad och gjorde grejer jag aldrig skulle gjort annars t ex hoppas från en 14 meters klippa!!!

Började tvåan, hade förutfattade meningar om alla i nya klassen (jävla blondiner), åkte till spanien med blondinera och började tycka om blondinerna, blev kompis med alla i klassen och gjorde en massa roliga skumma grejer med dem! Slutade tvåan, partade för hårt, jobbade hårdare och köpte ny hund!

Började trean, slappade med projekterbetet och alla andra läxor, panik gjorde dem dagen före, partade i stort sett varje helg sedan november, (blev mer paranoid och mytomanisk än någonsin), fortsatte att stava som en kratta, ordnade allt med au pair grejerna, insåg att jag har de bästa vänner någonsin, köpte balklänning, drog till Paris med polarna (drack för mycket vin), gick på studentfester, klädde ut mig och gjorde galna grejer för KLASSKAMPEN, pluggade teori, fick nya vänner, insåg att jag inte pratade värmländska!!

Och sedan någon gång under vecka 23 tar jag studenten, från det bästa programmet valbart och med de bästa vännerna man kan tänka sig!!
Så sjung nu om studentens lyckliga dag!!!!!!

Sedan drar jag till England och förhoppningsvis får jag med mig Anna Vaniljelängen :D

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligaste inlägget ever!! Gillar dej mest!! :D

2010-06-06 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0