Rödbrända ben från Nangiala!

Idag har vi (klassen) varit i Nangiala (hos Hans) och ätit pizza, givetvis hembakt!! Det finns inget mysigare hus eller vackrare trädgård på hela planeten! Det är så vacker att man tror att man befinner sig i Nangiala!

Vi började dagen med att ha "badtema" vi hade alltså badkläder, låg och solade samt valkade/flötade oss på skolgården! Fett mä nääs! Sedan drog vi till Hasses pizza house för att flöta oss lite mera (vid det här laget har vi redan analyserat våra "kurvor" x-antal ggr)! Jag som har fått allt om bakfoten, jag har det mesta bakom fötterna (haha), fick för mig att jag kunde finna till Hans! Vi kör i vilket fall som mot Hans, och jag är hitills en ganska bra guide! Sedan kommer vi till bergochdalbanan av backar, vilket jag inleder min jakt på Hans hus, genom att i varje uppförsbacka hojtta till att han bor där!!,, Men tillslut fann vi dock rätt. Och så började frosseriet av pizza, ciderkaraktärsdryck, glass, frukt och jordgubbar! i pauserna lapade vi sol, vilket tar mig till dagens slutsats!!!

Johanna + Guidening + Pizza + Sol = Extremt röd och fräknig + Mer vilsen än vad jag vanligtvis är = NICE!!

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Jojo

Igår var en underbar dag! :D

2010-06-02 @ 15:47:47
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0