Jajjamen !!

Sov över hos mormor inatt. Gick och la mig ganska tidigt, typ elva. Kollade första avsnittet på TRUE BLOOD season 3, typ dog för att jag tyckte det var så bra, sen somna jag! Vaknade fem för att mormor spolade vatten, mobilen började vibrera men jag kunde inte finna den, så jag var tvungen att ställa mig upp! Detta gjorde att mitt blod pumpade runt lite snabbare, vilket det gjorde att jag blev pigg! (Man ska inte vara pigg fem på morgonen när man har sommarlov!!!) Dock tog det inte allt för lång tid innan jag somnade om!

Efter ytterligare några timmars sömn ringer mommi och väcker mig, frågar om jag vill köra till Challa?! Visste säger jag, bra för övning! Samt att jag har ett klotterprojekt där!! (tydligen har en familj åkt på semester som bor i Challa,, så jag tänkte passa på!!!)

GO CRAZY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0