Jag tar student, äger och är äldre!! Men du tar mig fortfarande i crocket!

Idag har jag varit med Anna Vaniljelängen i Karlstad! Jag köpte balskor och en massa annat jag inte behövde! På vägen dit pluggade jag teori och förklarade varje vägmärke jag såg, på vägen hem sjöng jag "Studentsången" med egen stämma (ungefär som min version av änglamark) Men ack så trevligt, imorgon fortsätter trevligheterna och jag hoppas de varar för evigt!!!

Angående dagens rubrik så handlar den om min lillebror, han är nog världsbäst i Crocket!!!


Dagens citat: " Carl Von Liliebäck, blötast i stan"

Sagt av klassen(?) om Carl då vi skulle ha klasskamps grejs! Hahaha!!! :D


Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0