Ett skrapsår, ett körkort och en cykel mindre.

Kan fortfarande inte inse att jag har ett körkort! Jag fattar inte att jag klarade det och jag försöker förstå att hon inte bara gav mig det, utan faktiskt tyckte att jag körde tillräckligt bra! Mycket svårt att förstå!
Den 23 juni var och kommer från och med nu vara min officiella "räkdag" En räkdag är då jag glider på en räkmacka och allt går bra! Och körkortsdagen var jävligt bra, trots att jag var trött, hade ont i magen för all spänning,, och just det ja, min cykel blev snodd :S Men inte ens det kunde förstöra dagen!! :D

Dagen till ära har jag inte kört en meter, detta p g a intaget av drycka som inte bör kombineras med körning! Men jag är inte bitter :P Jag har haft en jättebra dag, jag har badat, skrapat upp knät och haft en bra intervju med några supertrevliga britter. Om en timme väntar ännu en intervju, jag kommer vara mästare i detta snart :P

GO CRAZY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0