Brittttter is the shit (när de inte talar)

Nu har jag hundratusentals (3) familjer som står i min "match-list", jag orkar inte!! Jag vill bli till delad en nice familj som bara vill ha mig som en borttappad chinchilla på hal is! Alla borttappade chinchillor på hal is är extremt söta, snälla, välbetalda och åtråvärda i betraktarens ögon! Let me be the Chinchilla!

Okej de där meningarna var inte speciellt lågiska, men om ni läst min blogg så vet ni att det inte är så mycket lågiskt! Haha,, Jaja. Nu sitter jag hos mormor och kollar på "KP victorias bröllops tjottarejs" Det blir no ett jättefint bröllop hon sent kommer att glömma!!,, speciellt med alla fotografer som lika väl kunde ha klätt sig helt i dubbelhäftandetejp och sedan sprungit rakt in i henne. Det finns ingen bild där ingen av dem är med!! Aja, jag bryr mig inte så mycket i det hela, det är mormor som vill se! Jag vill se på TRUE BLOOD, men som sagt; det är mormors dator och den går jättesnabbt (NOT)

Angående titeln så ringde en från förmedlingen härom dagen; det låt ungefär så här ;Hi this is dkjfgjbgfbldfsbgiluhvasdknflsdfbgskdbgsildfhg!
Det var tre ord jag fattade ungefär! Hjälp mig när jag kommer dit! De kommer tro att jag är efterbliven...

På måndag ska jag på "jobbintervju" har nämligen fått mer jobb i sommar :D

GO CRAZY!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Lågiskt, älskar dig wide! <3

2010-06-18 @ 21:40:02
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0