VÄNSTER!!!

Igår var jag, Ida och Ranstrandi i Karlstad! Det blev en hel del påsar var av det mesta var från..... MONKI och HM!! :D Skräll?  Sedan blev det ett fin fint läppstift från Make up Store. Det var mörkrött och jättefint!

Nu är det ju så att jag har ett nytt körkort och överskattar mina körkunskaper, eller rättare sagt min simultankapacitet. Då den endast räcker till till att gasa,bromsa,växla och kopplingsgrejsa! I min körning ingår alltså inte "finna rätt" Var av vägen till Karlstad gick jättebra, men hemvägen?1?!?!?!?!?!?!

Vi gick in på IKEA, gick igenom IKEA, pissa på IKEAs toaletter, åt pizzaslize och drack cola! Vi kolla nästan inte på något, eller jo jag och Hanni satt i en soffa vi gillade medan Ida gick runt och kolla efter en byrå. Det är nu kaoset börjar, när vi lämnade IKEA. Ida säger åk ditåt jag åker alltid det hållet. Jag tvivlar inte på att man inte tar sig till Arvika den vägen vi först tog, men efter ett antal missade avfarter, felsvängar och felplacerade rondellkörningar gick det inte längre så bra! Så istället för att ha vänt, var vi i Säffle, Vålberg E45, E18 och möjligtvis alla andra E-något som finns! Jag trodde att en bensinpump började pumpa utan att jag gjort något när den i själva fallet bara hade runnit lite innan! Vi kom vilket fall hem tillslut :D

PS! Eclipse ägde!!!

GO CRAZY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0