Bortom staketet finns grannens bil.

Grannen äger gatan! Det är hans gata och det är bara han som äger bilar. Det är väldigt tur att det är så, för annars skulle jag ha stora problem i att backa ut min egen bil från garageinfarten! KOM PÅ EN SAK, alla andra har ju bilar, jag har en bil som varje morgon innehåller en något stressad förare (jag) som vill till jobbet i tid! Men icke! Där står han parkerad, ibland står där två bilar! En vanlig combi och en monster skåpbil som tar upp halva gatan!!! Varför, vad vill människan, kan han inte bara dumpa en av bilarna och sluta parkera på vägen!!! AJA, nog klagat om honom och hans bilar!

Jag har inte varit värst taggad på England?! Nonsens känner jag nu,, det ska bli skitkul! Jag ska bli världens bästa barnpassare!! Och så ska jag få komma hem på jullovet, träffa alla människor (om de nu kommer hem) och tillbringa min juldag på underbara Tiki! Vill inte vara någon annanstans  :P haha

Nu ska jag iväg till Ida, vi ska ha filmkväll utan godis?! Detta för att vi under våran senast kväll åt en chokladkaka, för att därefter klaga på oss själva!! :P

GO CRAZY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0