(you're the) QUEEN!

Det är verkligen så himla olika från dag till dag! Ena dagen är jag jättedepp och kör in i refuger hit och dit. Andra dagar flyter på med sådan fart att jag vill trycka på Snoozzzzz!
Idag har varit en sådan där alldeles härlig dag! Hade först filosofi där vi läste i tidningar (vecko revyn, cosmoplitan etc.) efter filosofin satt vi i la caféteria och drygade oss fram till lunch.
Lunchen (som inte alls var pinsam) var för övrigt skabbig och såg ut som risgrynsgröt med lite purjo i!! (det var soppa)
Sedan hade vi St&fra, jag gick dock mitt i för att fixa med en ny bettskena.
När jag väl kom till tandis så passa den inte?! Den var för stor så de blev tvugna att hälla i något klet (?) och satt in den i munnen för att låta den anpassa sig. Sedan skulle den naturligtvis ut.... Och ja,, det gick som det gick! De blev tvugna att knacka ut den! Och det slutar inte där!! Detta upprepas ytterligare en gång innan han ber om ursäkt och säger att vi måste göra detta en gång till! Så in med en ny massa klet, tar avtryck, sköljer munnen och får en ny tid.. Gaah!
Tillbaka till skolan, har lite mer St&fra och sedan blir det of to the LITTERATUR som denna dag går av stapeln på BOKIA.
Där letar vi mellan REA lapparna efter fynd! Och självklart köper jag en massa böcker (4) för alla de pengar jag verkligen har. Känn ironin flöda!!!! Efter en mycket givande bokköparstund berger vi (jojo, fiia och anna) till Kocki, där vi nyttar oss med snabbmat. :D  Skräll
Och nu till dagens höjdpunkt! Biblioteket! Jag, Anna och Fiia sitter och jobbar med religion i 2-3 timmar varav vi sedan beger oss till vad som verkligen var dagens HÖJDPUNKT med stort H!!! Nämligen Alex studentkonsert. Och jag säger bara det! Den går inte att beskriva för er som inte var där, det enda jag möjligvis skulle kuna säga är följande;
  • Episk
  • Sensationell
  • Underbar
  • Bra
  • Awesome
  • Värd att se om och om igen
Ja, den var så himlabra, och Alexandra var så bra och som hon sken! Då dagen kommer och Madonna är förband till Alex (och inte virse versa) då ska jag peka på Alex och berätta att "HON KÄNNER JAG!!!"

Så med knäckta tänder, bra böcker (som dock ligger i Annas bil) och QUEEN-sånger på hjärnan säger jag God Natt!

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, Alex var helt awesome på scen ! :D

2010-02-28 @ 13:48:18
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0