"Signalfel"

Signalfel? Detta var en så sjukt bra pjäs!! har aldrig varit på bättre, nu är det inte så att jag varit på hundratals men några har man ju pallrat sig i väg på. Från och med nu ska jga gå fler gånger! Och ser jag att han, Hamadi Khemiris sätter upp en föreställning, även om det är en enmansföreställning som den här pjäsen ska jag rusa iväg ör att köp biljetter!
Pjäsen handlade om samhället vi lever i; fördommar mot allt och alla, att kliva ur garderoben, databeroende :P, paranoida personer och så himla mycket mer. Det kanske är så att jag misstolkade hela pjäsen men det tror jag inte, utan den handlade helt enkelt om människor. Helt vanliga människor (som, de flesta bodde i stockholms området) och ett polisomringat RITZ i Arvika !

Pjäsen får så många toasters att Björn Gustavsson kan ta sitt "kanon kul" och slänga i väggen!


Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0