Pulserar

Min fotknöl? ankelknöl? skabbutbukt på foten? pulserar ( SYNLIGT) Det är så grymt skabbigt att jag tror jag dör. Dessutom tror jag att det gör ont. Detta är jag dock inte säker på eftersom det började göra ont när jag såg det. Hmm?

För övrigt har dagen varit bra, slog något slags rekord (för mig) att göra mig i ordning i morse. Satte typ på mig kläderna på 10 minuter innan jag sprang (ikapp) till bilen. Har även lämnat in min novell idag. Jag är inte speciellt nöjd med den, måste jag desvärre medge. Handlingen är det inget fel på, det är mitt bristfälliga språk som knäcker den. FÖRBÄTTRING måste ske omgående!

KÖRNING!

Nu när Anna tagit körkort (Kul för henne trots att jag bara var sjätte person att få reda på det :P) så känner jag att jag måste kämpa på lite. Vill också ta bilen till skolan när jag nästan snöar bort eller står för nära väggen då bilen kör i vattnet som skvätter på mig. VILL HA NU!  Tycker man borde få ett körkort i Corn Flakes paketen!
Men nog om mitt (än så länge dröm) körkort!

Nu ska jag ta och packa mig i säng! För i morgon väntar en härlig mörkblå klänning med krimskrams i Karlstad (den skriker efter mig)

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Jojo

BLODAPELSIN <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-20 @ 23:02:15
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0