Kräkreflex?!

Mamma och Mr. T kom precis hem från Challa, de har varit där och köpt present till min mor som fyller år i morgon. Mamma köpte en fin ögonskugge till mig från NoBUA, GRÖN :D (dock måste jag betala den) höhö
Och nu till kräkreflexerna!, de hade desutom köpt en Coca cola vailj till brorsan samt en påse torkat kött! Fatta att man kan äta torkat kött på påse?!! SKABB! Jag var ju tvungen att smaka och det var som jag befarade, det smakade ..... går inte ens att beskriva hur illa det smakade! efter att ha spottat ut den och gett den till Wilma,, hon kommer förmodligen avlida av smaken så klämde jag ur mig att "Detta är fan värre en den värsta  bakfylan ggr 3, kräkreflexerna kom igång på direkten!"
Nu har min bror kommit upp och sitter precis och berättar att han tycker att vi ska öppna en kedja av torkat kött och sälja det på skolan?! MUPP.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0