"In for the kill"

Idag har jag räddat den här lilla fågeln! Jag misstänker att den hette Judas, eftersom den tittade så elakt på mig.! Men det hör inte hit!!

För att ta det i en lite mer sammanhängande förklaring börjar jag från början!

Jag hade haft körlektion med en ny snubbe eftersom min vanliga snubbe var sjuk, det gick inte bra! Jag fick motorstopp på motorstop, han ryckte i ratten, i Hbromsen och trampade hejvilt på alla pedalar som fanns till befogenhet! h j ä l p !
Efter 35 minuter av katastrofkörning gick jag upp till skolan igen för att hänga med Lotta innan vi skulle bege oss mot k n e g e t ! ! ! !
Vi slutar i vilket fall som helst och beger oss genom kyrkoparken mot Cisternen. PLÖTSLIGT hör vi hur ett fönster går i sönder! Vart kommer det ifrån? Jo det kommer ifrån Katedralen ?!
Lotta påstår att det var en fågel eller dylikt (jag tror att det är en miniatyr av batman, detta är dock inget jag tillkännager för stunden) Vi springer dit och kollar. Och ta mig tusan! Där ligger en sparvhök(?) och flåsar. Den ger sig dock av direkt vi anländer, den är OK! PFHU! skönt att se!
MEN VÄNTA! där ligger ngt annat begravt i snön! En minifågel (bytet) och fläsar ganska mycket mer än den andra fågeln gjorde! Vi bestämmer oss för att rädda den! Så medan Lotta springer som vinden mot skolans (mörka) biologi del gräver jag tappert och mödosamt fram den lille krabbaten ur snön. Och den lever, allt som verkar vara mindre okej är ögat som var illrött (var av jag trodde den hette Judas och tyckte illa om mig) Kanske var den i själva verket självmordsbenägen och blev sur när jag räddade den.? Tåls att tänka på!

Nu ska jag dock återgå till mitt studerande! PRUF!! Nonsens ;D

Overandout-




http://open.spotify.com/track/1inG2cgfeGVBsTCcmMIv0e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0