?

Vad gjorde jag i helgen?
-Jo Fredagen började med att jag köpte min BALKLÄNNING!! Ahhhhahahahaha! Är så jäkla nöjd, dock får ingen se den innan studenten :D Sedan drog jag i väg till Ida på förfest, sedan blev det Tiki. Jäkligt mycket folk, dock mest äldre. Inte för att det är ngt fel på dom :P Efter Tiki bar det av hem, fick skjust av Emma SNÄLLT* och ytterst tur för jag hade väntetid på taxin i LJUSÅR!! När vi skulle till Emmas bil fick jag inte gå själv utan blev buren över axlarna, jag skrek av rädsla, yrsel och skratt. Det var ganska kul på ett läskigt sätt!

Sedan vart det lördag. Hmmm vad gjorde jag då?
- Jo jag hade förfest hemma hos mig. Jag, Sofia & Anna. Det var roligt och det blev en rolig kväll som slutade,,,, wait for it...... på TIKI!! Där var det kul (som bilderna visar) Dock fick jag för mig att det skulle vara roligare på RITZ så jag tvinga med mig Anna och Fiia dit. Mindre lyckat! Dock blev det en hamburgare eller två, lite snodda stripps och en kille som pissade på sig (jag skrattade åt honom, det var kul) Tillslut kom vi hem och jag fick för mig att jag skulle bära upp mikron på rummet, så det gjorde jag. Kvällen slutade alltså med att vi käka panpizza runt 03.00 skvllrade lite och somnade runt 03.30? Lyckat!










MÖMS MÖMS MÖMS ! ! !

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Anna

Brännvinspecial och cola, pizza, micro, toapapper, äcklig shot, kyla och rolig taxigubbe! HÄRLIG KVÄLL!!

2010-02-02 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0