Göteborg!

När jag flyttar till England (om cirka två veckor) ska jag bli bra på det här med bloggandet igen! Men det var inte det jag fick en sådan lust att skriva om idag! Utan morgondagens äventyr, ja hela helgens om jag må säga så. Jag ska nämligen till Göteborg med tjejerna och ... Haha, ja vi har väl bara tänkt att gå all in på alla möjliga sätt :D
Det kommer bli dretkul. Jag har egentligen inte pengar att åka för, de skulle ha gått till möbler som jag så småningom kanske behöver! Men vad tusan, jag orkar inte bry mig om framtiden just nu! Så det blir till att ha en säng i min nya/framtida lägenhet :)

Nu ska jag lyssna på lite mer musik och snart bege mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0