Do you want to watch me play spore?!!!

Barnen är jättefina! Men ack så högljuda!! Dessutom har de av någon oförklarlig anledning vuvzuelor! VARFÖR!!! Barn ska ha munkavlar att leka med, möjligtvis en bok de kan sitta djupt fascinerade och tysta med i timmar..
Aja, förutom att allt är bra så är allt så himlans fruktansvärt! Jag har ingen här! Det är spindlar i rummet (och då menar jag inte att jag såg en spindel, utan snarare tjugo! Det är klor i vattnet så jag har eksem till förbannelse! (Ucki) Jag jobbar 12 timmar i sträck (idag i alla fall) Och just det, barnen favorit sysselsättning är att göra varandra illa! Sparka mot huvudet är en riktig favorit!
Men så är de söta också! George kom imorse springandes och skrek; Johanna, johanna. You are up!! Do you want to watch me play spore?
Så halva/hela dagen har de tjatat om spore (score?) eller möjligtvis STAR WARS som också är en favorit!
Aja, nu ska jag se om min kära mor är inloggad på skype så jag kan gråta lite!
Ajjössens!!
(PS! min dator är trasig och laddar inte!!) LIVET ÄR FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0