Vilken vecka!

Nu är "spansk veckan" snart slut. Det har både vart roligt och tråkigt! Det har vart trevligt att ha Ivanna här, även om jag vid vissa tillfällen bara velat skicka hem henne. Men nu är veckan snart slut och jag ska börja med allt normalt igen! T ex alla läxor som måste göras! Det är visserligen tråkigt men mkt viktigt! Sedan har jag inte ens börjat med mitt projektarbete, eller mitt "mini projektarbete" Aaahh, vad jobbigt!!!! Nu ska jag dock göra mig i ordning för natten!
OBS! Idag fick mor och plastfar sin "julklapp" Tyvärr gick det inte att vänta på Emma och Andréa eftersom de tänkte beställa det själv.. De fick nämligen två biljetter till Eros Ramazzotti? (stavning) De blev väldigt glada och överraskade! MUY BIEN!!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Jenny

"även om jag vid vissa tillfällen bara velat skicka hem henne" hahahahahahahah xD bankomaten? ;D

2009-09-08 @ 21:31:26
URL: http://jennyboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0