Tystnad, tystnad låt mig presentera.... MIN FRAMTIDA MAN!

Hiihiihihi!!! Vilken bra dag jag haft! Härlig har den vart!!!
Började med lite hederlig skola, som tack och lov slutade tidigt. Efter skolan gick jag och Sofia ner på stan och åt kladdkaka! Mycket god. Och trevligt var det ju också :) Fick reda på ett och annat, jag trodde rykten spred sig fort. Men detta var gammalt. Borde uppdatera mig oftare. ;) Efter fikan med Sofia gled jag vidare mot Bokia för att köpa en pennvässare. Och håll i hatten, det är den bästa pennvässare jag någonsin ägt. Jag vill nästan gråta över den! Efter mitt underbara köp, gick jag till Biblioteket, där jag satt från 13-17 och pluggade (klottrade ner mina böcker) Så vad kan jag säga om dagen?!, Slapp, läxorna är gjorda, tränat röven av mig, och en kantarellmacka till kvällsmat! PÄRRY is the word!"
.......................................................................................................................................................
Nu till dagens faktum, mannen ni ser på bilden är min framtida man! Jag vet att det kan komma lite plötsligt och att jag kanske behöver några blodtransfusioner då och då. Men vi älskar verkligen varandra. På något sätt kommer det att gå. Och det bästa är att han inte åldras! Han kommer förbli snygg för resten av sin existens!

Till dagens andra faktum! Även om jag föredrar att ha Jojo i skolan, kan hon vara till en fördel hemma och sjuk också. Fick nämligen ett sms idag. : "Kolla www.newmoonmovie.org"
Jag kan bara säga det att den HAR/ÄR på repeat. Så bra att jag vill GRÅTA!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=62784948

Kommentarer
Postat av: Jojo

Härligt att du haft en så bra dag! :D

2009-09-14 @ 21:18:39
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: klara

Åååååh, PREMIÄREN IT IS!!!!! :D

Förresten, skulle vi träna? :)

2009-09-14 @ 22:13:17
URL: http://iliveloveandlaugh.blogg.se/
Postat av: karin

haha, din framtida man! vad rolig du är :D

2009-09-14 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0