Tillägnas er!

Mina föräldrar har joinat någon slags tävling tror jag? Har ni hört om den? "VEM BLIR KORAD TILL ÅRETS FÖRÄLDER"tävlingen.??!!!
Nu tänker inte jag gå in så närgående på Turkietresan eftersom jag inte har några bilder ännu (dem har min käre far smugglat med sig hem) Men åter till "tävlingen"
  • Min pappa tar med oss -tre barn- på utlandssemester. Vi har det skönt, solar, badar och allt är fantastiskt.
  • Min mamma och min underbaraplastpappa Mr.T har tapetserat, målat och inhandlat en massa fina grejer till  mitt rum medan jag är i Turkland!
Fatta vilken vecka! Inte speciellt mkt läxor att ta i tu med, sola, ledigt och bad. Och när man är som tröttast, på väg hem till underbara Sverige (jag är inte ironisk, Sverige är da shit efter en vecka av salmonellakyckling och klorvatten) Kommer hem, och mitt rum är vitt/grått, rosigt och tre små fina blomljusstakar- med vaniljljus- lyser upp hela min tillvaro! LYCKA!
Jag tror jag skiter i vad resten av världens föräldrar har bidragit med! Mina tre vann!!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hm.. hälsa att det finns fler som är i behov av snälla föräldrar! :D

2009-09-28 @ 22:27:58
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0