Mittbenan ska förändra mitt liv!

Aahh, jag är så trött och sleten! Mitt huvud värker och svininfluensan tar över min kropp! Det är ju som Carl säger:
"Alla med svininfluensan kommer att dö!" Detta är ju sant, eftersom ingen kan leva för evigt. Där för kommer de med svininfluensan dö, kanske inte av det dock.
När man är så här trött som jag är nu, kan man ändå gotta sig i vissa saker som gör dagen till en bra dag!
  • Soligt och varmt
  • Fina höst färger -som jag älskar-
  • Vår "spexskylt" blev dretsnygg.
  • Jag var fint sminkad idag, enligt mig själv i alla fall.
  • True blood ikväll
  • True blood på bok, hela natten om jag så gärna vill.
  • Moulin Rouge kom på posten idag.
  • Tjänat pengar, på ett av de bästa och mest uppskattade jobb man kan tänka sig.
  • Inga läxor
  • Fixat spexkort dress!
Allt är bra idag, förutom att jag förmodligen har feber!
Jag har även en enormt fin mitt bena, jag är ganska nöjd med hårfärgen och kommer därför inte färga och slita ut det ytterligare. + att jag ska flugfiska till helgen :) Nice!!!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, jag vet! det tog mig från typ kl 2 till kl 7 :P på ett ungefär sådär.

2009-09-10 @ 06:52:04
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0