KONSPIRATION!

Pikkabo! Höst. Den absolut bästa årstiden! Jag önskar det kunde var höst varje dag för allt är så fint. Allt är rött, orange, gult, brunt och lite mossgrönt mitt i! VACKRA VACKRA HÖST!  Nog tjatat om hösten, svenskan är krånglig, den vill si g helt enkelt inte. Men jag ska klara det ändå, ska bara få lite inspiration (kanske från hösten?*) Aja, jag vart faktiskt lite besviken när jag kom hem idag. Ingen bok! Vad är detta för konspiration! Varför konspirerar skolan och bokus mot mig? Jag är trogen bokus människa(jag har t o m konverterat till bokuismen), och skolan flyter allmänt på! Men så helt plötsligt vill skolan ha bättre prestationer och tycker att jag ska lägga ner mina böcker ett tag. Så,, de ringer och konsulterar, kommer fram till att: De ska skicka iväg min bok "Dead in Dallas" jättesent, så jag istället får läsning måste plugga! LÖMSKA JÄKLAR!
Aja, det blir så ibland, jag hoppas boken kommer i morgon :) Har dock vart lite dum idag. Jag köpte mig faktiskt 1:a säsongen av TRUE BLOOD! Varför?? Jag ska ju spara till körkortet,, ooooohhh. men jag kunde inte låta bli.. Jag får väl skylla på total sinnesförvirring när pappa frågar hur det går med körkortet!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilka idioter dom är!!!

2009-09-16 @ 14:39:48
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

Frågestund i bloggen just nu!

Kika gärna in och ställ vilken fråga du vill! ;) ♥

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-09-16 @ 14:59:39
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0