Imogen Heap

Ligger ganska snart i sängen och ska ligga där tills jag runt två tiden ska skicka iväg min spanjor. Skönt och sorgligt på samma gång. Jag gillar blandade känslor, om de är bra vill säga!
Nu knäar jag framför sängen och lyssnar på Imogen Heap. Ett av de bättre band som jag gillar. De är de och Blue fondation. Jepp.
Veckan har vart bra, jag har börjat skriva dagbok igen. Jag har ju köpt en jättefin dagbok i Stockholm. Och så köpte jag ju "Dead until Dark" Av Charlaine Harris. Aka "True Blood" Och den är väldigt bra! Problemet är att jag läser en annan riktigt bra bok samtidigt. Egentligen läser (läste) jag ytterligare två till men eftersom det var någon månad sen som jag öppnade dem, räknar jag bort dem! Jag får helt enkelt ta upp dem ngn annan gång!
Den bok jag borde läsa är fylld med härlig bilteori. URK är allt jag yttrar mig om det!
Ps! Jag har köpt två filmer. En shopaholics bekännelser och Moulin Rouge.(andra gången gilt?)
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0