I'm gonna do bad things too you!

Lyssnar på True blood låtar, läser true blood, ser på true blood, funderar för andra gången i mitt liv på att konvertera till vampyrismen (endast om Bill Campton tar hand om mig) Oooh herregud vilken serie-på alla sätt-!!
Nu ska ju dock inte dagens inlägg handla om TRUE BLOOD"!
Idag har det vart skola, vi har haft statsvandring, Arvika är  -efter mkt noga eftertanke- en ganska fin och pittoresk liten håla! haha. Efter skolan -som slutade med vandringen, gick de flesta i klassen runt på stan. Det blev vitamin dryck, choklad och en parkbänk som slutdestination. Vi satt där i det SOLIGA vädret. Ganska länge faktiskt, tillslut var jag dock tvungen att dra mig, skulle ju hämta folkdräkten! haha Jag ser ut som en amisch människa! Ge mig en smörbylta och jag kärnar!
På väg hem från mormor släppte hon av mig i stads parken eftersom jag skulle möta Klara en timme senare. Jag satt därför helt fridfullt och tyst, läste min bok och njöt. När en gubbe kommer gåendes mot mig. Det först som slår mig är: "ONEJ, inte ett fyllo som kommer och ska va social!" Men icke som icke, det var inget fyllo! Det var värre! Ett Jehovasvittne!
-Tror du allt lidande är slut snart?  sa gubben och kollade in i solen (ganska dumt eftersom mamma säger att man kan bli blind!))
- ÖÖöööh? Nej det tror jag inte! Sa jag ganska lamt
- Herren som skapat solen (han fortsätter att stirra in i solen och peka) har sänt ett bud om att vi ska försöka få ett slut på lidandet!
Liksom NO SHIT CHERLOCK !! Vem i hela världen vill ha lidande? Masochister och sadister gills inte!.
Eftersom jag inte ville vara oartig tog jag emot bladet, som innehöll två väldigt glada människor på en äng, de hade plockat frukt och precis bakom dem stod två feta älgar.. MYCKET verklighetstroget!
Aja, tillslut träffade jag Klara. Vi åt pizza samt andra delikata födoämnen, gick till parken och pratade och hade det allmänt trevligt och bra. Det är bra att umgås med dem man inte alltid umgås med. variation gillar vi! Vi komn i alla fall på en massa saker med livet som var bra och dåliga. T ex att vi ska lägga upp ett träningsschema, nice!
Och att den perfekta killen ser ut olika i olika ögen.
Nu ska jag sova, ska ju vara hurtig i morgon.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0