Fnitter!

FNITTER! Jag ligger och fnittrar och inser hur mycket jag älskar True blood. Vilken bra,, nej genial serie! Dock måste jag säga att jag är lite sur. Min bok kom inte idag. När ska den komma? Före Turkiet hoppas jag! Maaha!
...............................................................................................................................................................
Har varit en ganska rolig/bra dag idag. Börjar med att jag försover mig, men orka. Jag kom i tid tillslut ändå. Lektionerna flöt på som vanligt. Psykologin har blivit något av ett favorit ämne. Mycket intressant. ROLIGT.
Det hände en annan rolig sak idag. Som vanligt när ettorna får brist på aktivitet måste de förstöra. Ofta går detta ut över vår (KU3) anslagstavla. I dag var det uppsatt en bild på en kille i ettan, med telefonnummer och allt. Han hade ju antagligen inte satt upp den själv. Men vi KU3:are gjorde våran plikt! Vi tog ett ex, klottrade lite, kopierade lite och vips! MASSUPPLAGOR! Nu kan vi också sätt upp honom varje vecka! KUL eller?hahahahahaha.
Nu ska jag dock göra lite läxor,, haha skämtare där!
Överandout-

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag ska lägga upp den lite nu och då. så det blir som en överraskning ibland. haha

2009-09-17 @ 19:46:37
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jag tycker vi ska bjuda killen på fika någon gång ! ;D



Gaah, boken är toppen ! (Y)

Din mamma kom med din bok till mig idag, LYCKA. Hoppas att du också hinner njuta av lite skön läsning i turkiet !

2009-09-21 @ 22:07:31
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0