En mysig Johanna.

Idag har jag haft en mycket givande dag! Började med att jag hade sovmorgon till nio, vilket var behövande! Eftersom jag igår somna runt tolv,(en bra bok kan ibland bli farlig!) Efter tre lektioner hade vi i studentkommittén fotografering! Min prestation vart bra, men lite suddig. men det gör absolut ingenting, eftersom bilden i helhet vart så himla bra! Efter det åt jag, sedan gick jag ner på staden, fann mig en nya STOR almanacka och gick sedan vidare till bibblan där jag studerade som den flittiga lilla pluggis jag är! Slang för Svenska fick det bli! Spanskan har jag knappt tittat åt ännu. Efter ungefär två timmar på bibblan gick jag för min sista körlektion med ruddan (jag ska byta körskola!) Och för första gången i mitt liv skulle jag vilja påstå att jag körde bil! Det gick alltså bra! Eller bättre än vanligt i alla fall!  Vi får hoppas på kökort snart. :) Då ska jag köra Sverige runt med den goda själ som vågar låna ut sin bil till mig, -det kommer alltså inte bli värst långt-
Och till den mysiga delen av dagen. När jag kom hem, satte jag på mig sockor, basker och en riktigt tjock och gå tröja, bädda ner mig i s<offan med min bok (som dessvärre snart är slut) och bara läste. Mys nivå tvåtusen!
Sedan pausar jag lite med James Morrison emellanåt.
Vilken härlig dag säger jag bara!
Jag saknar faktiskt min toffla lite, men ytterst lite :) Vi kommer ses, det vet jag :D
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0