Arvika Tea.

Lyckligaste stunden på dagen. Jag har Arvika Tea (aka piggelin tea) i väskan, går på höststigen mot huset efter att ha tjänat pengar och vet att sent i kväll när allt är klart, ska jag sätta på mig sockor, pyjamas, dricka tea och bara mysa framför TRUE BLOOD.! Förutom att denna stund på dagen vart jätte bra, så har dagen vart riktigt kass i andra aspekter! olyckligtvis. Natten var elak, sov, vakna, sov, vakna. Sådana nätter är lika givande som om man hade vore uppe hela istället. Skolan var inte mycket bättre den, spanska gick banne mig inte bra. Men den tänker jag inte tänka på mer!
......................................................................................................................................................................
Däremot ska jag upplysa er om gårdagens lycka! Mössan är beställd!! Vilken mössa? STUDENTMÖSSAN. fattar ni? Jag är så vuxen att jag blir rädd. Mössan kändes som själva studenten. Jag vill flytta hemifrån samtidigt som jag aldrig vill lämna mamma. Bekymmer. ;) hah.
......................................................................................................................................................................
Till helgen är det Mârten också. det ska bli en riktigt bra mârten i år! jag ska köpa sockor! För det har jag ju inga !!haha. Sedan blir det väl några kilo brända mandlar! Och för er som inte vet, så äter inte jag fisk. MEN, på marten köper jag honungsmarinerad lax. Det är fisk på rätt sätt det! Hehe
Nu ska jag dock bege mig i dusch och sendan mot TV rutan, för lite underhållning med bit i! <-- Finurligt!
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0