VISA + iTunes är farligt.

Jag köper mycket musik. I morse innan skolan köpte jag fyra låtar. det är ju så enkelt! Skaffa konto, skriv in kortnummer m.m. och sedan är det bara att klicka på buy. Simpel as that! Aja, dagen? Hur har den varit...
Min dag har varit superduperbra! Jag har de bästa vänner man kan ha, går i den bästa, mysigaste klassen som finns!! T o m killarna i klassen ägnar mig minuter då de ritar av mig minst en gång i veckan. Snällt!
Provet i psykologi?, Jag vet inte,, men det är gjort och det är så jävla episkt, härligt awesome!!!!
Nu är det historia till veckan + staden och framtiden! Och jag, jag känner på mig att det kommer gå bra!
Som ni förstår är jag GLAD. För allt är bra i mitt liv nu! Lever dagen fullt ut!
Över till en annan superbra grej min far, min älskade far har gjort i ordning mitt vackra rum idag! Alla mina rum är fina, SUPERFINA!!!
Och precis i denna stund, denna episka stund, med Idol i bakgrunden sjunger TOVE "HOT'N & COLD" Ku3 sång!!!!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Mr. T

Inom litteratur, drama och framförallt film brukar epitetet episk användas om berättelser som skildrar ett mänskligt drama på hög nivå eller berör djupare frågeställningar. Berättelsen utspelar sig ofta över en lång tidsrymd och kan beskriva en eller flera människors hela liv, eller flera generationers liv.

2009-10-14 @ 23:22:40
Postat av: wide

skiter väl jag i! Jag är EPISK!!!! ;D Ps. det är inte coolt att kopiera av wikipedia...

2009-10-15 @ 21:32:13
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0