Partypeople!

Det vart en Tikirunda igår trots allt! Först var jag lite osäker om jag skulle palla. Hade ont i halsen och lite smått feber, men jag drog iväg till Isabella ändå. Och jag ångrar inte en sekund. Det var en riktigt bra kväll! Lagom med allt, inte för mycket folk, dricka o s v. Dansade och träffade folk, roligt. Däremot orkade jag inte fram till stängningsdags klockan 02.00, utan jag åkte hem någon gång runt 01.00-01.30. Men det räckte.
När jag kom hem, satte jag mig i köket och åt upp resterna av risotton. ÄLSKAR'T!!
Nu gäller dock det lugna och läxor! Blä.
Overandout-

Kommentarer
Postat av: Simon N

Hahaa, vilken klockren partybild ;)

2009-10-18 @ 14:18:42
URL: http://Simonsrunningtour.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0