Karlstad med Karin.

Idag har jag vart i skolan, överraskning? Jag tror jag kommer spendera hela mitt liv där!! Aja, det är inte det jag ska ta upp idag! IDAG, har jag nämligen varit i Karlstad med Karin. Så trevligt, så trevligt. Vi hittade båda fynd och god mat blev det. Jag köpte två kjolar, en kofta, en tröja och lite smått för håret. Och just det ja, jag har köpt FEMTE boken i Sookie Stackhouse serien! Nu kommer jag alltså vara höst fin med en bok i handen! Men när har jag inte en bok i handen?! Jag är ju bokmalarnas högste chef! Ha.
Som ni kanske även ser har jag byt ut min header, jag är så himla nöjd! Den är faktiskt handskissad, fast färgerna har jag dock lagt till med PS. Men, men,, egen är den!
Ha en bra kväll alla som är ute i kyliga Arvika, under mârtens Fredagen. Själv blir det film, i morgon blir det däremot partayis!
Overandout-

Kommentarer
Postat av: karin

snygg header, påhittigt! :)

2009-10-02 @ 23:14:42
Postat av: wide

Tack! Jag vart väldigt nöjd :)

2009-10-03 @ 10:16:43
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0