Jag vill vara som Zooey Deschanel !

Jag vill vara som Zooey Deschanel! En av de bästa skådespelerskorna jag vet. Hon har så himla frän stil!
Det är p g a folk som henne som jag vill ha svart hår! COOLT COOLT COOLT ! ! !
.
Nu var det dock inte p g a henne jag skriver detta inlägg! Utan det är mest för att uppdatera om mitt händelserika liv! Oj,oj oj! Vart ska jag börja?
Vaknade sent och stuttade runt i huset hela förmiddagen. Sen på eftermiddagen hängde jag med Klara på stan. Jag fann inget, men Klara köpte vingar. Sedan gick vi och fika, det blev city för omväxlingsskull. Men det är nästan att föredra! Jag gillar Sunday, men city är mysigare! Sedan gick jag hem, packade, köpte musik(SKRÄLL) och drog ner till kompaniet, Där jag dansade häcken av mig. AFRO.
Så nu ligger jag här, våldgästar min bror och lyssnar på fransk musik.
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0