Jag får liksom ingen ordning.

Sitter och förbereder mig mentalt för kvällens Tikibesök. Jag har inte ens orkat pallra mig dit ännu (någonsin alltså) Jag har ätit mammas underbara kålsoppa, käkat valnöt och russinbröd och nu sitter jag på sängen, kollar på sminket som jag borde applicera och främst av allt. Jag lyssnar på Lars winnerbäck på repeat! Underbara ingen ordning. Jag har ingen ordning nu, mitt rum är fint, men jag vet vad mycket bråte jag måste knö in, så jag ser liksom redan stöket framför mig. Jag önskar jag hade en katt eller minigris som kunde bo på mitt rum, då kunde jag kolla på den istället för alla prylar. Jaja, nu blir det smink och kanske lite coca cola. Antagligen mycket med winnerbäck.
Hade bra.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0