En röd basker.

Idag har jag storhandlat. Det blev så mycket som en fin, röd basker, ett par guld örhängen och en svarta tröja. Som Lotta sa (över facebook) Fransk stil med kulturell tvist. Jag gillar det! Aja, jag är för övrigt nöjd med inköpen!
När jag ko hem från shopping rundan, som för den delen ägde rum i challa, så var det bytom som gällde. Och sedan direkt till Sofie. Efter "inte så länge" hos Sofie drog vi vidare mot Bowlingen, där vi spenderade en del av kvällen. Efter stark vinst på bowlingen fortsatte vi (vi firade en jobbarkompis) vidare till Royal. Där vart det mat och skratt, god mat och goda skratt. Med ett gäng underbara människor. Men trots denna givande och bra dag är det trots allt skönt att vara hemma. Nu ska jag snart krypa ner i Mosis säng (syster) och kolla True Blood. Kan kvällen toppas bättre? ......
.... Kanske om min drömkille kom inridandes på en vit häst,, ååhååh han måste ha rustning också!  Fast i och för sig, mamma skulle nog inte vara så glad, och Moa skulle vara ännu mindre glad. Det är ju trots allt i hennes rum han ska komma inridandes i.  Aja hur som helst skulle det inte vara fel!
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0