Dagen har varit okej?

Varför är alltid allas dagar antingen toppen eller skit?! Mina är för det mest bra eller åtminstone ok. Jag har mina toppendagar och mina dretdagar, men mesta dels har jag okejdagar. Som idag t ex, idag har det varit en helt okej dag. Den är bättre nu. Jaja, det var inte det jag skulle tjata om.
Om man är sur och grinig, då tycker jag man ska få vara det. Pepptalk är inte till för alla dagar och alla tillfällen! Vissa dagar ska man vara sur och vissa glada. JUST DET!
Vilka filosofiska tankar jag har!
Nu måste jag bara berätta ett grymtskämt min gyrmmebror sa förut.
" Rape is such a harsh word - why not call it suprise sex?"
overandout-

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jadu, jag skulle va glad om jag hade fler okej-dagar. Men jag är sån, antingen är jag superglad eller supernere. Som tur är så är det mest superglada dagar :)



Stackars er säger jag bara, som får dras med mig, Sofia och Anna haha, för det är ju mestadels vi som sitter och tjatar om hur dåligt livet är. Haha. Syns imorn :)

2009-10-05 @ 19:32:42
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, håller totalt med jojo. det är fan bara vi som klagar hela tiden. haha och det där som din bror kom på - SÅ JÄVLA KUL :D hhahaha

2009-10-06 @ 17:17:59
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0