Brodera.

Fetisch, det är vad jag behöver. Brodera funderar jag på?! Jag är ganska bra på det och det skulle nig vara kul att göra så där på kvällsspurten. Men även virkning samt stickning skulle vara fett episkt! hmm, det där får jag spåna vidare på,, skulle vilja kunna sticka strumpor! Momo kan förmodligen lära mig!
En sak som jag kom fram till idag är att. jag läste nämligen klart fjärde True blood boken igår, så jag skulle börja på femte idag. Men som det begav sig så var det ytterst svårt att förstå, de är på engelska men det var det inga problem med. Jag fattade vad de menade och så men jag kunde inte lägga ihop 1 + 1. Det kändes som jag hade missat en bok? Och vad tror ni jag gjort, jo missat en bok. Jag har alltså köpt sjätte boken och inte femte! Klumpigt.
Utgifter, utgifter!
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0