And now for something completely diffrent.

Gick till skolan. Skolan var meningslös idag, förutom att vara med kompisar var den ......tråkig!
Efter skolan gick jag hem, väl hem ringer Emma.'
"Tja Wide. Carl har dina nyklar!"
.
Och ja, I Carls bröstfick låg mina nyklar. Det var nämligen så att jag drivit med Fiiia och tagit hennes mobil. Jag hade den i min sko! Jag hade kanske lämnat klassrummet i 3 sekunder då de tog mina nyklar och lade dem i Carls väska.
När Carl och Lewi kommer in efter deras "kaffepaus" berättar vi att Fiiia letat igenom deras väskor efter hennes mobil.((PS! Lewi hade ett munspel!!)) I alla fall, kolla de deras väskor och Carl fann min nyckelknippa. WOOT? Hur kom den dit?!!! Han tog i alla fall min nycklar och la dem i hans ficka. Och ja, resten vet ni! Jag glömde att han tagit dem.
.
Efter att jag kommit hem från tillbaka tagandet av mina nycklar satt jag och drygade och kollade några avsnitt TRUE BLOOD! Good shit!
Sedan efter x-antal timmars drygande drog jag till Lotta & Isabella. Vi handlade och hyrde film, lagade mat, myste och kollade på "The Reader" Och den var bra!, hade jag varit lite mer aktivt observerande hade jag nog grinat.
.
MEN ! Nu till dagens hemska observerande!!
NEW MOON ÄR SLUTSÅLT!! Sofias hemska vän Mr. Kenny. Hade fel! Filmen har gått att boka i dagar! Gaaah! Han lura säkert Fiia när han sa att han kollat! DRET!!
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0