Så många tankar.

Idag har jag tänkt alldeles för mycket. Jag har funderat över min balklänning, vad jag vill bli, USA eller England? Allt är så svårt! samtidigt är det läxor och jobb!
Men nu till USA eller England. Det känns rätt med England, det är ganska nära hem och värkar så mysigt. Å andra sidan är det ju USA. Det skriker ÅK DIT. Hur många gånger kommer man till USA liksom? Jag vet inte jag,, men har jag tid att fundera.
.
Har för övrigt haft en ganska molloken dag. Är skoltrött, ska ta spruta, har inga sprutpapper med mig, ska lämna in lönerapport, har inte de pappren med mig heller, kollar på film på spanskan, historian är jättesvår eftersom jag är jättedålig på skrivstil. Aj caramba! Anna följde med mig hem, jag gjorde så Anna missa bussen hem. Jag förklarade inte nog bra vart hon skulle gå!
Har vart och tränat dock, det känns bra.
.
Nu ska jag dock sova och invänta tisdagen. I MORGON BLIR EN BRA DAG!
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0