Robsessed

Ja som ni ser så fortsätter det dagliga behovet av Robert Pattinson! idag var han med i skolans ELLE tidning, förlåt skolan, men jag rev sönder den. Ber om ursäkt, ni får betalt om det är så!! Men jag tror det ska gå bra.
För övrigt har jag hållit tal, skrattat, skvallrat och jobbat idag.
.
TALET: Det gick okej, inte så bra som jag hoppades på, då jag kom bort mig, men helt okej.
SKRATT: Ja det är oundvikligt i min klass!
SKVALLRAT: Ja, om jag berättar det här, uteblir skvaller-processen. FACE TOOoO FACE är det som gäller.
JOBBET: Vi gjorde pizzasmörgåsar, käkade dem och lekte lite.
.
Läste igår igenom några gamla inlägg och insåg att jag saknade mina "Dagens citat" så jag tror jag ska ta upp det igen! Om det sägs något värt att citera vill säga.
.
Och till dagens höjdpunkt!!!! STUDENTLEGGEN HAR KOMMIT!!! Gött, äntligen, nu behöver jag bara köpa ett så är det ur världen :D
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0