Pipsvängen

Allt bara går dåligt just nu. I helgas var jag på New Moon, den var bra  -vid närmare eftertanke dagen efter-. Jag ska se den fler dagar (hade jag tänkt)
.
Nu till det jobbiga. Idag gick min sladd till datorn sönder, jag kan alltså inte sitta vid datorn då den är död, en ny kostar mer än vad jag har råd med. Inte nog med alla utgifter jag redan har. Studentmössa, eventuell ParisResa (om vi tar tag i det snart), balklänning, julklappar, Au-pair resa, körkort O S V. Jag borde ha "råna en bank utan att bli upptäckt" som projektarbete! (URK, på projekt arbetet!!)
Nu ska jag dock plugga om jag ska ta mig in på något universitet framöver :P
Dagens BRA är i alla fall Kör A betyget. VG blev det efter många nja, mmhm, kanske. Skönt säger jag om det!
I morgon ska jag vara glad, det är jobbigt att vara stressad och deppig.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0