Pepparkakor för hela slanten.

Vi i kultur behöver inte vara med i någon jäkla "Kulturchock"!  Vi har vår egen konst i sal 25! En påsktupp och ett paket stulna pepparkakor! Gott. Jag kommer för tillfället inte på vad Jojo kallade detta mästerverk, men det var något klurigt och bra!
.
För övrigt har dagen varit galant. Jag började 11.15, fick sova 11 timmar och skjuts till skolan. Dessutom köpte jag en vitamin well's på väg dit. Det blir inte mycket bättre. Eller jo, för på kvällen var jag på UG. Åt pizzasmörgåsar (igen) och ägde stort på leken "drickuppdindrickamedannågonannanförsökerblåsautdittljus"
Nu lyssnar jag på New Moon soundtracket. Det spelar inte någon roll vad andra säger! Jag älskar musiken, precis min typ av musik! 8 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!<3
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0