Nous allons à Paris!

Vi ska till PARIS, vi ska till PARIS, vi ska till PARIS!!!!
Tänkte om någon undrade. :D Det är seriöst det enda som har hållit glädjen uppe, denna mörka dystra eftermiddag! Pengar rinner ur mina händer, min dator är förmodligen kapputt!, projektarbetet så långt ifrån påbörjat som det går. Och ja, allt är bara jobbigt! MEN VI SKA TILL PARIS!!! Så nu blir det till att snåla som bara den! Men det gör inget,ååhååhåhåhåhåhhå. PARIS det är städernas stad....lalla llalaal alala...
Nu har jag inget mer att tillägga om denna dag, eller jo det har jag. Jag och Jojo hade väldigt roligt åt en finne idag. Vi skrattade åt, egentligen inte så mycket. :P
.
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0