Jag ska nog införskaffa mig en nya mobil imorgon.

Precis när jag kom hem idag, skrev jag ett väldigt utförligt inlägg om min dag. MEN så la datorn av och allt försvann. Så nu summerar jag dagen i en lista istället!
.
  • Knäckemack till frukost
  • Buss till skolan, bönderna som ska av vid Taserud pratar om fenomenet internet, som inte finns i bushen?
  • Filosofi
  • Jäkligt lång håltimme och äcklig skolmat. NADA VACCIN!
  • Jag, Jojo och Sofia dissar maten och drar på Sunday
  • Psykologi
  • Slutar
  • Går hem och kollar lite TV, (Twilight)(TRUE BLOOD)
  • Mormor kommer över en sväng.
  • Får sms. VI SKA PÅ NEW MOON!!! WIIEIEIEIEEEIEEEEIIIIIIE! LÄNGTAR!!
  • Berättar för alla som kommer in genom dörren att jag ska på New Moon den 20:de!
  • Berättar för de som ringer att jag ska på New Moon den 20:de
  • Berättar för alla hur grym filmen kommer vara!
  • Gör lite läxor
  • TRUE BLOOD igen på canal+
  • Kollar Grey's Anatomy
  • Kollar facebook
  • Skriver inlägg och bestämmer mig för att köpa mobil. Vill ha en sådan som Sofia har. Den var så fin. Ska dock se om den finns i annan färg. Det är inte kul med ihopblandning!
  • Förmodligen somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0