God morgon, kaffe, té, cigaretter, flingor, rostatbröd och juice.

Idag var det kulturchock. Jag dyrkar verkligen allt sådant där estetiskt. En massa fin konst, duktiga musiker och ett eko café. Det blir inte bättre!!!! Eller jo det kan bli bättre, om man har guldiga paljetter på sig ;P FNISS.
.
Efter denna förvånandes värt givande skoldag blev det hem och inte göra något i några timmar, innan jag pallrade iväg till Sofie. Hos Sofie var vi onyttiga och kollade på film. "The Proposal" blev det, vilken film. En sådan där alldeles varm och mysig höst film som bara inte kan slut dåligt. MYSPYS på den!
.
Nu ska jag dock krypa till kojs, vi ska ju åka till Örebro i morgon, med Mormor. Det behövs många starka, unga ögon för att ha koll på vägen där!!! Hoppas på fler uppdateringar, inte säkert att jag kommer så långt som till Örebro :P Hahah Peppar peppar ta i träd.
Overandout-

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah, guldiga paljetter.

2009-11-14 @ 10:26:30
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0