Första advent.

Helgen har vart allt annat än vad jag planerade! Jag hade planer på att vara social..
Som jag hade tänkt:
Fredag: Fest och Tiki
Lördag: Brônske
Som det blev:
Fredag: Så trött att jag höll på att stryka med, alltså inget tiki.
Lördag: Min ekonomi sa ett stor fett NEJ!! 100 spänn för en kväll. Visst det hade vart trevligt att umgås och kolla lite amatör fotboll men som ni vet (gör ingen hemlighet av det) så är jag inte stenrik!
Men Söndagen vart i alla fall bra, eftersom jag inte planerade den! Har övningskör, lekt pyroman med mina kusiner i bosebyn, gjort läxor(nej men sätt er, jag behöver inga stående ovationer)
Och självklart har jag ätit pepparkakor och julpysslat mitt rum!
Nu lyssnar jag på Joan Jett och ska snart krypa till kojs!
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0