Dagens citat!

Idag har jag suttit och sålt de FUKING AWESOME STUDENTLEGGNA! Kommit fram att jag har "finare" svenska än de andra i klassen och jobbat.
Dessutom  har jag bestämt mig för att ta upp "Dagens citat" bara för att vara lite lagom cool ;P
"Dagens citat" sagt av Robert Wide på väg från bussen.
Jag och Robban orkade inte gå idag så vi tog bussen, efter att ha hoppat av "bondeexpressen" går vi förvi RITZ. Som ni vet har esteterna "kulturchock" nu så det satt i alla fall några stycken utanför. Där satt i alla fall, låt oss kalla honom person X, Han är blek, RIKTIGT BLEK!!
När jag och R hade passerat sa R
"Men Johanna, varför sa du inte Hej? Det var ju en vampyr!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0